Předmaturitní deníček #2 | 3 týdny to go

 Ahoj ahoj ahoj!

Nedalo mi to a opět si tu zaznamenávám nejnovější předmaturitní pocity. Myslela jsem si, že na tohle nebude vůbec čas, ale čím víc se blíží maturita, tím víc jsem překvapená sama sebou a vlastně i celým tím procesem. Ale o tom určitě budu psát v nějakém dalším článku, protože samozřejmě budu muset tohle všechno posoudit, až bude po

Tak tady je zatím jenom takové malé shrnutí, jak vypadají moje dny, jak se mám, co dělám... však víte.

poznámka od maturanta z biologie vztahující se k fotce:
když se nebudete při jídle soustředit (to znamená budete na mobilu, oči přilepené k televizi nebo třeba se učit!), vaše tělo nedokáže pochopit, že jíte → nestihne se vám vytvořit enzym mucin, který chrání váš žaludek před tím, aby ho naleptala HCl → může to vést až k žaludečním vředům!
takže hezky vyfotit, ale při jídle NEČÍST! :D

Intenzivně jsem se začala učit na začátku května. Každý den aspoň něco, ne vždycky se mi chce, ale i tak jdu a snažím se aspoň otázky číst, opakovat něco z minula a tak. Není to jenom o učení, ale i o tom přenést si ho nějak do každodenního života. Příklad: minulý týden jsem obcházela snad všechny kytky, co máme na zahradě, a počítala, kolik mají pestíků, nebo jsem koukala pod kameny a snažila si vzpomenout, jak se jmenuje tenhle a tenhle brouk. Třeba tohle je pro mě o dost zábavnější a myslím, že i efektivnější. Možná mi to už trochu leze na mozek, ale whatever. Už jenom tři týdny :)
(Což mi připomíná, že už vím týden, kdy maturuju! 7. - 11. června držte palce prosím :))
update: 7. června od 8:50! 
Nejproduktivnější jsem dopoledne, takže se snažím hned po probuzení sahat po otázkách a číst. Dopoledne taky cvičím (EPIC HEAT od Caroline, jak jinak), odpoledne pak většinou jdu na procházku. Každý den se většinou zvládnu kouknout i na nějaký seriál. Třeba včera jsem si říkala, jestli se 4 díly The Circle počítají jako příprava na maturitu z angličtiny... ups.
Celkově to vůbec nehrotím, ale zároveň bych neřekla, že se flákám. A cítím se fakt neskutečně pozitivně! Manifestuju si ideální průběh maturity a věřím tomu na 100%. Dokonce se na ni těším! Nevěřila bych, že tohle někdy napíšu.
Tento týden jsme měli takovou malou třídní sešlost. Bohužel jsem řídila, takže jsem nemohla pít, ale na druhou stranu to byla docela dobrá výmluva :D Bylo to poprvé po několika měsících, kdy jsem někde takhle byla, ale ještě víc mě to utvrdilo v tom, že party, alkohol a kamarádíčkování se s lidma, se kterýma normálně neprohodíme ani slovo, není nic pro mě. Je neskutečný, jakou bublinu jsem si sama pro sebe vytvořila, a jak se mi tam líbí. Caroline Girvan, ovesný kaše, procházky, moje zvířátka, učení a psaní s mýma oblíbenýma lidma, that´s it. A nenechte se zmást, nemůžu se dočkat, až tu maturitu pořádně oslavím, odjedu na chatu, procestuju léto (snad) a obrovsky vystoupím z komfortní zóny nástupem na vysokou, ale tenhle měsíc věnuju čistě učení, odpočinku, péči o psychický zdraví, tancování a tak dále. A zatím to jde skvěle!

Vím, že tohle nebyl vůbec přínosný článek, ale myslím si, že až si ho za pár let budu číst, bude pro mě speciální! Tak, moje budoucí já, takhle teď žiju!
Zatím se mějte, užívejte, učte se, odpočívejte, nehroťte to a prostě žijte <3 

MATURITĚ ZDAR!



E.


Komentáře

  1. Sama si dobře vzpomínám na toto šílené období, ale nakonec to nebylo nic hrozného, jistě to zvládneš levou zadní!

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že to zvládneš a v ty datumy ti budu držet palce! 💛🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, uvidíš, že až bude po všem, řekneš, že to byla brnkačka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak to tuším 😂 Ale každý si tím musí projít 😂

      Vymazat
  4. Moc dobře si na to období vzpomínám, kdy jsem se furt šrotila nějaké otázky 😅. Nejvíce mi vždy pomohlo si to vzít ven třeba na procházku a sednout si někam, kde jsem byla sama a mohla si tak číst otázky nahlas na čerstvém vzduchu 😊. Když jsem se totiž učila doma, tak nejčastěji jsem si četla otázky v posteli a pak u toho většinou usnula 😂😂. Držím palce 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míst na učení už jsem vystřídala fakt hodně 😂 Děkuju!

      Vymazat
  5. Mooc Ti držím palečky! :) Neboj, to zvládneš. Učitelé se vždy snaží tě podržet :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Držím pěsti, já měla květen taky učící se na státnice :). Už je mám od včerejška za sebou, neboj, to zvládneš, držím palce! :) Líbí se mi, že se snažíš učit i takto jinak, jen mě pobavila představa, že bych šla třeba na zahradu a hledala v ní ekonomii :D. Nojo, jiný obor :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju! A moc děkuju :)
      Nojo, mám to s tím oborem jednodušší 😂

      Vymazat
  7. Tyjo, vůbec ti nezávidím.. Já už mám po maturitě asi 9 let. :D A musím říct, že na učení jsem nikdy nebyla. :D :D Držím palce, ať vše zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! <3

Popular Posts