EPIC by Caroline Girvan review | 10týdenní fitness challenge

 Ahoj!

10 týdnů uběhlo jako voda a já můžu konečně říct, že jsem dokončila další fitness program! A to zatím ten nejdelší a nejobtížnější, jaký jsem kdy zkoušela. EPIC program! A teď je na čase, abych se tu s vámi podělila o svoje pocity!

Caroline Girvan jsem objevila někdy během letošního roku a jsem za to neskutečně vděčná. Už nějakou dobu jsem cvičila především podle sebe, občas podle videí na Youtube, ale upřímně mě to trošku začínalo nudit - tím nechci říct, že bych necvičila ráda nebo se do toho musela nutit, ale zkrátka to vypadalo skoro pořád stejně, pořád dokola ty samé cviky, nikde moc místo k progresu. A pak jsem objevila Caroline... a aby toho nebylo málo, Caroline na konci září spustila 10týdenní EPIC program. Program, ve kterém slibovala 5 videí týdně, spoustu zábavy, nových cviků a hlavně to, že se po něm budete cítit prostě epicky. Tak jsem si řekla: proč ne? Jdu do toho!


"trailer"

Pokud tenhle článek čte někdo, kdo toho o mně moc neví, dovolte mi udělat takové malé suma sumárum o mém vztahu k pohybu. Cvičím bezmála 3 a půl roku, pouze doma, vlastním tří kilový činky (který byly posledních 10 týdnů mým nejlepším kamarádem) a hlavně cvičím proto, že mě to baví. Jasně, začala jsem proto, že jsem chtěla být hubená. Ale stalo se z toho mnohem víc. Asi láska. Cvičení miluju, protože má na mě všechny ty pozitivní účinky, o kterých jste kdy slyšeli, a možná ještě mnohem víc. Je to něco, co je jenom moje, činnost, u který můžu zapomenout na všechny ostatní problémy a být na chvíli sama se sebou... a sama sebou. Každýmu přeju, aby tuhle svoji činnost našel. A jsem neskutečně vděčná, že já už tu svoji mám :) A tak ji logicky chci provozovat co nejvíc, protože... kdo ví, tak ví <3

A teď už konečně k samotnému programu. Caroline zveřejnila na své webové stránce i takový mini "ebook", který si můžete přečíst, jedná se o dle mého názoru velice motivační text, který vás nakopne a zároveň vám dodá i pár tipů, co se týče samotného cvičebního programu, ale taky co se týče stravy a podobně. Jakože..?! Palec nahoru! To rozhodně není samozřejmost a Caroline za to opravdu chválím!
Sama Caroline píše, že EPIC je vhodný úplně pro všechny, s čímž částečně nesouhlasím. Pokud jste úplný začátečník a nejste úplně na pohyb zvyklý, asi bych vám nedoporučovala jet program tak jak je vyznačený ve výše zmíněném ebooku, možná bych si ho upravila na 3-4 videa týdně, nebo prostě tak, jak to vyhovuje vám. Já bych určitě za sebe řekla, že cvičení je spíš pro pokročilejší. Věřte mi, že za těch 10 týdnů jsem objevila hromadu cviků, který prostě nezvládnu :D Ale to je úplně v pohodě, vždycky si můžete cvik upravit podle svého ;)
Caroline vždy do popisku videa dává i lehčí alternativy. Plus vydala ještě několik EPIC beginner videí, takže kdyžtak koukněte na ty!

A jak se mi teda program líbil? Wow! Nedokážu ani slovy popsat, jak moc! Nikdy jsem necvičila tak moc silově a nikdy jsem si to tolik neužívala. Uvědomila jsem si víc než kdy dřív, že většina fitness kanálů se soustředí na kardio, ale domácí silový trénink najdete málokde. Caroline mě zasvětila do mně neznámýho světa, kterej se mi vážně zalíbil. 
Vždycky jsem nejradši cvičila spodní část těla, ale díky Caroline miluju cvičit i vršek. Slovo HIIT získalo úplně nový význam. A užila jsem si TAK MOC srandy.

Není moc lidí, kteří by mě opravdu ryze motivovali. Ano, mám pár oblíbených lidí (čti fitness influencerů), kteří mě inspirují, ale často vidím, že ani oni sami nemají ten vztah ke cvičení a k jídlu úplně v pohodě. Caroline je pro mě jako objevení nové dimenze. Tak strašně mi mluví z duše a je vidět, že ji to opravdu neskutečně baví a naplňuje. A jestli jste ji viděli... tak asi chápete, že je to neskutečně pozitivní, stále se usmívající a tak neskutečně fit člověk! Mohla bych jí tady skládat poklony celý den :D Obyčejně jsem trochu zklamaná, když nezvládnu určitý cvik stejně jako někdo, podle koho cvičím, ale s Caroline jsem tohle nikdy neměla. Zatímco já mám doma 3kg činky, ona zvedá 15kg. Udělá desetkrát víc kliků než já. Možná i víc :D Dokáže věci, který jsem snad neviděla dělat nikoho jinýho. Je to fakt třída. A z nějakýho důvodu mi to ani trochu nevadí. Nežárlím, nezávidím.. obdivuju.

Jestli čekáte nějaké fyzické výsledky, asi vás zklamu. Fitness už pro mě dávno není o číslech. Nemám to ráda, nerada se porovnávám, protože v minulosti mi to moc radosti do mýho života nepřineslo.
Ale ráda vám řeknu, že se cítím o moc, o moc líp. Tenhle rok pro mě není (asi jako pro každýho z nás) zrovna jednoduchej (hlavně posledních pár měsíců) a lhala bych, že celých 10 týdnů jsem se jenom usmívala jako měsíček na hnoji. To ne. Ale vím, že mi bylo o moc líp, než kdybych se nerozhodla s programem začít. Některé dny byla Caroline doslova jedinou pozitivní osobou v mým životě... a naučila mě se těšit na tenhle můj malej rituál. Fakt, i když jsem viděla, že mě čeká 24 variací kliků (moje smrt xD), tak jsem se těšila

10 týdnů se zdá jako krátká doba na to, aby vám někdo a něco tak moc přirostlo k srdci, ale vůbec to tak není. Když jsem včera docvičila video s dlouhým protahováním na konci, chtělo se mi brečet. Z části proto, že jsem se blížila ke konci, a z části štěstím. A dneska... dneska jsem prosím pěkně vážně brečela. Štěstím. Cítím se, jako kdybych se musela rozloučit s někým, koho mám hrozně ráda, kterej mě toho hrozně moc naučil. Ale vůbec se nemusím loučit! Videa od Caroline můžu přece cvičit pořád :))



Doporučila bych vám program? Jasně. Jděte do toho. Dneska, zítra, pozítří, za měsíc, příští rok, kdykoliv. Ale jděte do toho. Stojí to za to, strašně moc. Všichni moji fitness kámoši, prosím poslechněte mě' A když už se vám nechce jít do 10týdenního programu, rozklikněte si kanál Caroline Girvan a vyzkoušejte pár jejích videí. Nelžu, když říkám, že to změní váš život k lepšímu :)

EPIC na Youtube
VŠECHNO O PROGRAMU

Moje nejoblíbenější dny, který doporučuju vyzkoušet i jen tak:


Tak jo! Děkuju všem, kteří dočetli až sem. Teď je na řadě cvičení na vánoční písničky! :))
Dejte mi vědět do komentářů, jestli Caroline znáte, a jestli ano, jak vám cvičení podle ní vyhovuje. Děkuju moc!
Mějte se!
Eli

PS. Caroline je první osoba, který jsem po dokončení jejího programu napsala basically milostnej dopis <3
PPS. Na všechny, opravdu VŠECHNY zprávy a sdílení ve stories odpovídá. A ještě strašně krásně. No nemiluj ji!

edit 03/2021: mám za sebou už i EPIC II! review najdete TADY

Komentáře

  1. Přesně souhlasím co jsme objevila Carolin mě cvičení baví o to víc jela je také její celý epic program a teď jedu prosincové videjka a cvičení její různá co má na YouTube.. Přesně odpovídala na všechny zprávy i storis na insta... Její styl videjka mě baví nejvíc nekeca dotoho od začátku a do konce... Začátek epic programu jsme jela 2kg cinkama a teď co jedu už 5kg činky... Některe cviciky jsou masakr a nedelni cvi nei Hiit a tabata je 35min ale člověk měl snad infarktovy stav masakr... Neumím si představit den bez cvičení... A hlavně Carolin je tak simpaticka člověk u jiné cvicitelky jsme nevydržela tak dlouho a netesila se každý den co bude.. Kazd dne jiné cvičení.. Moc všem doporučuji zkusit... HANKA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,máte pravdu,úplně s vámi souhlasím,jsem tak šťastná,díky ní se stávám každým dnem silnější a její hiit,no to je vražda 😊 přesně jak psala Eli,začalo mě bavit i vršek 😊těším se na každou hodinu cvičení s ní,někdy mám pocit,že jsem na ní snad i závislá 😊je to neskutečný člověk, má tolik znalostí, sílu a energií v sobě .....já jí prostě miluju

    OdpovědětVymazat
  3. Na 100% s vámi souhlasím. Až jsem si při čtení článku říkala, že přesně takhle bych to napsala já. Také mě už několikrát napadlo, že bych Caroline napsala, ale bojím se, že má angličtina bohužel není na takové úrovni.
    Jsem stejně stará jako ona, mám 10ti letého syna a tuším, že jsme i stejně vysoké. Asi proto mě motivuje jako ještě nikdo před ní.
    Začínala jsem také na tříkilovkách a k Vánocům jsem od manžela dostala 4 a 6 kg činky. Teď už jsem v půlce Epic II a maximálně si to užívám. Jsem se sebou spokojená jako nikdy.
    Mějte se krásně a hodně zábavy při cvičení!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! <3

Popular Posts