100 věcí, které mě dělají šťastnou

Ahoj!

Tenhle článek už jsem kdysi zveřejnila na svém předchozím blogu a strašně ráda jsem se k němu vracela. Když jsem potřebovala zlepšit náladu, připomenout si, že life is good, vykouzlit sama sobě úsměv na tváři. Nedávno jsem si na něj vzpomněla, a protože můj starý blog už neexistuje, řekla jsem si, že bych ho měla mít a chtěla mít i tady <3
Protože co je víc, než hledání štěstí v těch zdánlivě obyčejných věcech?
Tady je, pro mě, pro vás, 100 věcí, které mě dělají šťastnou!

pandemic-doesn´t-exist-edition

  • odpočívání
  • rumunský mrtvý tahy
  • vůně jara 
  • opálený ramínka od plavek
  • čerstvý pečivo
  • štěňátkaaaaa
  • když někdo umí pravidla českého pravopisu :)
  • videa čokoládových dortů
  • ten pocit po HIIT, kdy jenom ležíte na zemi, zhluboka dýcháte a jste na sebe nejpyšnější na světě
  • lívance mojí babičky
  • těšení se na výlet
  • poledky ve škole
  • vůně mýho pejska
  • když vypnu budík a vím, že mám den volna
  • zmrzlina slaný karamel
  • odškrtávání úkolů z diáře
  • když vypočítám příklad z matiky na první pokus
  • když mi někdo říká Elí
  • letní odpolední deštík po celým dni v bazénu
  • čokoláda rozteklá na ovesný kaši

  • tancování
  • moje sestřička
  • výstupy z komfortní zóny
  • fotky a videa
  • když se mi povede volský oko 
  • když se mi netrhají palačinky
  • ten den po nákupu, když mám všechny zásoby doplněný a cítím se jako člověk s uspořádaným životem :D
  • miminka morčátek
  • jakýkoliv zvířecí miminka
  • když mám pocit, že učitel je můj kamarád
  • manifestace
  • psaní deníku
  • objetí jen tak
  • když mi někdo napíše sám od sebe, jak se mám
  • čokoládový protein
  • duha
  • inside jokes
  • když se s bavím s někým novým
  • mikiny a tepláky
  • šaty a podpatky
  • když se namaluju a líbím se sama sobě víc než normálně
  • copánky
  • vánoční cukroví
  • teplý ponožky
  • fakt dobrý knížka
  • opékání buřtů
  • Pinterest
  • McFlurry
  • když zvládnu jízdu autem bez karambolu
  • kino
  • hraní společenských her
  • uklizený pokoj
  • procházky
  • náramky, které mají nějaký význam
  • opravdový sny
  • skořice
  • fakt, že si každý den dělám stejnou snídani, ale pořád ji stejně miluju
  • vůně nových knížek
  • meloun
  • nalakovaný nehty
  • vůně čerstvě posečený trávy
  • pocit, že mě někdo má opravdu rád
  • červánky
  • když někdo peče s láskou
  • můj učitel na fyziku (to není věc, of course)
  • smajlíci
  • když mám náladu na psaní
  • angličtina
  • banana bread
  • koukání na Prostřeno s mojí babičkou

  • když někdo dělá to, co miluje
  • ten člověk, který je vždycky pozitivní
  • štěněčí dech
  • čerstvě povlečená postel
  • mrkání na mýho dědu do nebe
  • jízdy autobusem ve tmě
  • sebevědomí
  • sníh
  • španělština
  • mít tajemství

  • když mě mají rády děti
  • pohledy
  • vzpomínky
  • že jsem zdravá
  • svíčky
  • vážně míněná pochvala
  • makový závin
  • župan
  • první sousto, když jsem neskutečně natěšená na jídlo
  • povedený články, moje i cizí
  • legíny s vysokým pasem
  • když zalívám kytku, která pak VYKVETE
  • chůze naboso
  • vůně moře
  • vánoční pohádky
  • boxovací workout
  • banány
  • když někdo umí dobře pracovat s wordem :D
  • slunečný dny
  • milý komentáře



Tak to je moje stovka!
Napiš si i ty tu svojí :) Na papír, do mobilu, do hlavy. A pak se přesně touhle stovkou věcí obklopuj <3

E.

Komentáře

  1. Musím se usmívat. Děkuju, že jsi mi znovu dala důvod k úsměvu! ❤️ Už se těším, až do března vkročím se svojí napsanou stovkou. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) To jsem ráda, že jsem tě taky inspirovala ❤️

      Vymazat
  2. Elííí:)))) ... člověk si najednou uvědomí, jak je na tom světě krásně, co? tolik nádherností:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkný článek, použila jsi i hezké obrázky. Některé věci máme i společné, máš toho opravdu hodně :) Já nedávno psala podobný článek... Co mám a nemám ráda... není to úplně to samé, ale je to docela podobné :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky skvelý článok :) netreba sa opúšťať aj keď to máte naozaj ťažké ale na konci tunela je vždy svetlo :) pekný deň Alex

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu! Je důležitý si v tom najít to dobrý ❤️

      Vymazat
  5. Máme toho spoustu společného! :) Moc děkujeme za tento článek! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Zaměřit se na pozitivní věci ve svém životě a to, co nám dělá radost, to má na psychiku obrovský vliv. Pamatuju si doby, kdy jsem se na to soustředila opravdu každý den a to období vnímám jako to nejšťastnější, opravdu ráda se k němu myšlenkama vracím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! <3

Popular Posts