červencová všehochuť

Červenec. Mám pocit, že se dělo všechno a zároveň nic. Kdybyste se mě zeptali, jaký tenhle měsíc byl, vlastně bych si na první dobrou nevzpomněla na všechno to skvělé, co se událo. Ale když jsem si opět sedla a zamyslela se, jak tenhle měsíc shrnout, uvědomila jsem si, že jsem toho dost viděla, dost zažila, a že si můžu odškrtnout i pár bodů ze svého seznamu cílů
Červenec. Jdem na něj!

Asi největším červencovým dobrodrůžem byla velice spontánní cesta do Kodaně s mými dvěma kamarádkami. Věděly jsme, že máme jeden týden v červenci všechny volno, a počítaly jsme s tím, že někam pojedeme. V sobotu večer jsme našly last minute zájezd do Kodaně a řekly jsme si proč ne? A v pondělí jely :D 
Ano, tři čtvrtě roku trávím v zahraničí, ale i tak jsem se na dovču radši svěřila do rukou cestovní kanceláře... což se nakonec neukázalo jako nejlepší volba, protože nám absolutně nesedla paní průvodkyně ani skupina, která na zájezd jela, ale tak strávily jsme v Kodani pouze jeden den, takže to nebylo tak hrozné. Ale příště už radši opravdu samy :D 
I tak mám ale z Dánska spoustu krásných vzpomínek, které zahrnují mimo jiné taky východ i západ slunce na trajektu, který byl absolutně nejvíc magical a u kterého jsem si uvědomila, že život je furt krásnej, i když jsem poslední dobou hodně strugglovala s tím, si to uvědomit.

 



Dalším zážitkem, který stojí za rozepsání, byl můj vůbec první fesťák. Kdo nikdy nebyl na Hradech CZ, jako by nebyl, žejo? Lístky jsme měly s kámoškama koupené už snad od května, takže jsme se konečně dočkaly :D
Trošku jsem sice podcenila domácí úkol alias naposlouchání písniček všech interpretů, takže se u hodně z nich stalo, že jsem znala třeba jenom dvě nebo tři písničky. Ale to neva! Protože když už jsem je znala, tak jsem se snažila si vykřičet plíce :) Za mě byl jednoznačně nejlepší Tomáš Klus! A za ním v těsném závěsu Mirai a Rybičky48. No a teď už pilně poslouchám (taky vždycky, když jste na nějakém koncertě, pak všechny písničky z něj úplně speciálně prožíváte? protože same), takže příští rok budu rozhodně už umět všechno nazpaměť. 
Dvě noci spaní ve stanu a chození na toi-toiky jsme taky přežily, i občasnej déšť, i ty hrůzostrašný ceny langošů a mojita. A přijely jsme nadšený. Tak za rok zas, hrady! jo a i na tu prohlídku Švihova jsme zašly ;)


A klasicky sem musím přidat i všechny ty maličkosti, které nemá cenu rozepisovat, ale stojí za to zmínit:
  • byla jsem snad po dvou letech na pořádné diskotéce (když nepočítáme party v Irsku), a opět jsem si potvrdila, že mnohem radši mám večery s knížkou anebo nějakou deskovou hrou
  • viděla jsem se po více než roce s člověkem, kterého jsem opravdu dlouho chtěla vidět, a udělalo mi to velkou radost <3
  • dodělala jsem scrap book z prvního roku v Irsku!!
  • viděla jsem se s celou širokou rodinou, opili mě vínem a rumem a bylo to nejlepší <3
  • a hned jsem naplánovala další rodinnou sešlost!
  • oslavili jsme ségry narozeniny
  • poněkolikáté jsem vyšlápla na Boubín /a byla jsem zklamaná, že už i tuhle rozhlednu zpoplatnili/
  • byla jsem podruhé v Praze v ZOO a poprvé jsem tam vzala ségru
  • poprvé jsem měla matcha latté /dávám mu 9 z 10/
  • spala jsem se ségrou ve stanu na zahradě
  • začala jsem strašně, ale opravdu strašně moc poslouchat staré songy One Direction
  • ... a nové songy Harryho Stylese
  • koupila jsem si v Kodani náramek z mušlí
  • jela jsem tradičně na cyklovýlet k Žižkovi
  • a byla na nejlepším jídle za poslední dobu (Buffalo Burger Bar v Plzni - velký approved)
/actually proud/

fav podcast: proč nic nevychází! potřebuju poradit!! :(
fav seriál: The Summer I Turned Pretty
fav písnička: Matilda? Little Things? Music For The Sushi Restaurant? idk
fav knížka: The Tattooist of Auschwitz

Díky za to, že jste dočetly až sem :) Budu ráda, když se podělíte v komentářích o vaše oblíbené zážitky z července, popřípadě o to, co zajímavého vás čeká v srpnu!
Tak zase brzo ahoj!
E.

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! <3

Popular Posts