červnová všehochuť

Ahoj!
Nemůžu tomu uvěřit, ale půlka tohohle roku už je za náma!
//tady si představte všechny ty klišoidní řeči, že to uteklo jako voda //
Červen pro mě byl takovým nijakým měsícem. Najednou jsem neměla žádné povinnosti, začalo mi několikaměsíční volno, ale mým nejbližším kamarádům ještě ne, takže jsem se musela nějak zabavit sama. Bohužel to často dopadalo tak, že jsem byla na mobilu nebo se prostě nudila. Moje nálada byla díky tomu na bodu mrazu, a znáte to, negativita přitahuje další negativitu a tak dále... ale o tom třeba zas někdy jindy.

Přestože bych červen nehodnotila nijak skvěle, i tak je pár věcí, které mi udělaly radost. A protože that´s the point, vidět to hezký i v tom špatným, ráda bych se o tyhle maličkosti s vámi podělila. Tak jdem na to :)


Začneme aktivitami, protože ty mi přijdou takové nejmíň neproduktivní :D Na špatnou náladu mi snad nejvíc pomáhá tancování. Prostě si vytvořit ten nejvíc throwback playlist s totálníma vypalovačkama, na který prostě nejde netancovat. Pustit na plný pecky a odvázat se. Endorfiny zaručeny. MI-LU-JU.
Hned na druhém místě byly procházky s mým pejsánkem! Není nic lepšího než vypadnout z domu, trochu se rozhýbat, nadýchat se čerstvého vzduchu /když teda zrovna není 40 stupňů/ a načerpat nějakou energii do zbytku dne. A určitě nemusíte mít psa, abyste tuhle činnost mohli provozovat. Hot girl walkies, you know.
Ačkoliv skoro celý červen jsem měla náladu leda tak na to, abych se zavřela do pokoje se sluchátky na uších a byla celý den sama, věděla jsem, že právě lidi jsou to, co mi náladu určitě zvedne. Proto jsem se snažila říkat ano i na věci, na které jsem chtěla říct ne (třeba spontánní výlet do Prahy) a pravidelně si volat nebo popřípadě nahrávat dlouhé hlasovky úplně o ničem s kámoškou z Ostravy, se kterou se dlouho neuvidíme. Vždycky mi to neskutečně zlepšilo den a dodalo právě tu energii, kterou jsem potřebovala.

K mému překvapení jsem za měsíc zvládla přečíst 5 knížek, to už se mi nestalo opravdu hodně dlouho :D To bude asi tím volným časem, co? 
Dál bych doporučila určitě knížku Pět jazyků lásky, kterou jsem objevila díky podcastu LOVE IS ON THE AIR (o kterém bude ještě v dnešním článku řeč). Knížka je určená hlavně pro páry, ale i /velice single/ já jsem si toho z ní spoustu odnesla. 
Zbytek toho, co jsem četla, byly thrillery, a z nich mě nejvíc zaujala Manželka mezi námi. Napínavá knížka, která se četla úplně sama, a ještě měla překvapivý konec! 


Zkoukla jsem jenom jeden seriál, a to konkrétně třetí sérii The Circle. Už jsem ho tu určitě někdy doporučovala, je to něco na způsob reality show, ale baví mě teda o dost víc. Ten koncept se mi opravdu líbí a nezlobila bych se, kdyby nové série vycházely častěji :D


Na už zmíněných procházkách ráda poslouchám podcasty. Netajím se tím, že mým nejvíc nejoblíbenějším podcastem všech dob je LOVE IS ON THE AIR. Chvíli mi trvalo, než jsem se zaposlouchala, ale už víc než rok jsem pravidelnou posluchačkou a těžce nesu, že momentálně mají celkem velkou pauzu. Ale rozhodla jsem se zpětně poslouchat nějaké díly, které jsem ještě neslyšela, takže díkybohu stále mám nějakou zásobu :D
V červnu jsem objevila také nový podcast Aura. od Teri Hodanové. A musím říct, že to bylo a je přesně to, co moje ne úplně skvělé mental health momentálně potřebuje. Vyšlo teprve pár dílů, ale už teď vím, že Aura. bude mým dalším velmi oblíbeným podcastem.



A tady je zbytek těch maličkostí:
  • Erasmák z Brazílie (kdo četl minulé články, ten ví) si mě přidal do close friends.
  • Viděla jsem se po půl roce s většinou svých kamarádek.
  • Začala jsem po x letech luštit sudoku a docela mi to jde.
  • Koupila jsem si pěkné kalhoty.
  • Upekla jsem hooodně banana breadů.
  • S mamkou jsme zorganizovaly dětský den v naší vesnici.
  • Začala jsem zase trochu víc cvičit.
  • Moje ségra dokončila druhou třídu.
  • Začala jsem často pít kafe a začínám na tom stavět svou personality :D
  • Zúčastnila jsem se Q&A pro uchazeče o studium v Irsku na příští rok a odpovídala na jejich otázky.
  • Jela jsem s kámoškama na 3 dny do Brna.
  • Měla jsem skvělou zmrzlinu s příchutí slaný karamel.
  • Snědla jsem asi tak tunu domácích jahod.
  • Pochovala jsem si zrzavé koťátko.
  • Začala jsem víc říkat svojí mamce, že ji mám ráda, a často ji objímat.
  • Donesla jsem pár učitelům na svůj starý gympl čokolády z Irska a při té příležitosti s nima pokecala.
  • Babička mi upekla skořicové rolky (MŇAM).
  • Měla jsem tu nejlepší piña coladu ever.
  • Byla jsem po skoro roce na bowlingu.
  • Objednala jsem si scrapbook, nechala vyvolat fotky z Irska a snad už brzo začnu tvořit :)
Jak tak na to koukám, vlastně to nebyl tak špatný měsíc. Jsem ráda, že mi sepsání tohohle článku pomohlo uvědomit si to :) 

A jaký byl váš červen? Co vám udělalo radost? A jaké plány máte na červenec?

Vaše E.

Komentáře

  1. Přesně jak píšeš, také se mi zdá, že to nakonec nebyl tak špatný měsíc. Našla jsi spoustu pozitiv. :) Pět jazyků lásky jsem teď také dočetla a dost mě to obohatilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jsem ráda, že máme na knížku stejný názor!! :)

      Vymazat
  2. Ony ty maličkosti toho v součtu udělají hodně, já si červen moc užila :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu! A je skvělé si sednout a nad těmi maličkostmi se zamyslet :)

      Vymazat
  3. Často si ty pěkné chvíle uvědomím, až když je sepíšu :) Já v červnu nastoupila do nové práce, takže jsem měla o zábavu postaráno. Ale nemůžu si rozhodně stěžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně!
      Hodně štěstí v nové práci!! <3

      Vymazat
  4. Čauky, nenašla jsem u tebe nikde e-mail, tak jsem ti napsala zprávu na insta :). Je to o spolupráci, tak se na to kdyžtak mrkni :).

    OdpovědětVymazat
  5. Achjoo, ty tak krásně píšeš!! Fakt úplně pohlazení pro moji dušičku, dokonce se i od srdíčka zasměju. Přiznám se, že můj červen a vlastně i červenec jsou takové nijaké. Pět jazyků lásky mám na svém To reas liště také. A totálně zbožňuju tvůj seznam maličkostí (a banana bread bych si moc ráda dala!) ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuju! Tvůj komentář byl zase pohlazením pro moji dušičku, hihi :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář! <3

Popular Posts